
این روزا خیلی روز ای سختی واسم ، پر از دلتنگی و خستگی و درد ...پر از فرازو نشیبهای احساسی ... این روزا بیشتر از هر کسی از ع دلم پر از درده ... ابته الان کمتر... دارم تقریبا از همه چی فاصله میگیرم ...زندگیمو از هر آدم اضافه ای خالی میکنم ... اولش واسم خیلی سخت بود ...الان میدونم که آدما تغییر میکنن و حق دارن آدمای زندگیشونم تغییر بدن کمتر اذیت میشم ...شاید الف خیلی بهتر میتونه ارتباط برقرار کنه ...مث من آدمی نیست که خجالتی باشه و حتمن جذابیت خاصی برای ع داره ... اینکه دیگه مهم نیست ...همه چیزو می...
ادامه مطلب