این روزا خیلی روز ای سختی واسم ، پر از دلتنگی و خستگی و درد ...پر از فرازو نشیبهای احساسی ... این روزا بیشتر از هر کسی از ع دلم پر از درده ... ابته الان کمتر... دارم تقریبا از همه چی فاصله میگیرم ...زندگیمو از هر آدم اضافه ای خالی میکنم ... اولش واسم خیلی سخت بود ...الان میدونم که آدما تغییر میکنن و حق دارن آدمای زندگیشونم تغییر بدن کمتر اذیت میشم ...شاید الف خیلی بهتر میتونه ارتباط برقرار کنه ...مث من آدمی نیست که خجالتی باشه و حتمن جذابیت خاصی برای ع داره ... اینکه دیگه مهم نیست ...همه چیزو میسپارم بخودت خدا جونم ...شاید من برای پیدا کردن کسی که دوسم داشته باشه زیادی دارم خودمو به این درو اون در میزنم ...خدا جونم میدونم همیشه هستی ... هیشه ب فکرمی ... این روزا ...این سالها ..خیلی ازت فاصله گرفتم ..منو ببش ..که میخواستم محبت و دوس داشتن رو تو آدمات پیدا کنم ...هنوز هم نمیتونم ارتباط داشته باشم باهات یه چیزی یه دردی مانعم میشه ...انگار جلومو گرفتن ...تو منو ببخش ..تلاشمو برای برگشتن بهت میکنم ..دوست دارم و از اینکه بامنی ممنوننم گذر زمان...