
کم کم کشتی نمایشگاه داره به گل میشینه .... دزدی ، تبعیض ، نامردی ،توش بیداد میکنه ... کاش زودتر این کشتی شکسته غرق بشه تا دیگه یه مشت گرگ وحشی رو نخواد سیر کنه .....گرگهای بی شرفی که ب خوردن حق دیگران به مال خودشون اضافه می کنن ...خدایا اینجور آدما قضیشون چیه پیش تو .. وجود ع دیگه دردی رو دوا نمیکنه ...عصبانیتای لحظه ای و بعد دوباره خام شدنش ....از مدیر متنفر نیستم چون زرنگه و داره از آدمای ابله دوروبرش سوئ استفاده میکنه ... اون مدیر س که به عنوان پدر دزدهای شرکت نامیده شده با قیافه مظلومانه و ب...
ادامه مطلب